Slip for lommeregneren og utallige timer med afstemning af banken og opkrævning af kontingent, haveleje og fællesbidrag.
Sig farvel til det manuelle arbejde og gør det nemt og sikre gennemsigtighed for hele bestyrelsen. Regnskabet og bogholderiet er samlet samme sted og I slipper derfor for at bruge flere forskellige platforme.
Det har aldrig været nemmere for kassereren at få overstået alt fra bogføring til udarbejdelse af årsregnskabet - det meste sker nemlig af sig selv. Og som en bonus gør I det nemt at finde en ny kasserer.
Med funktionerne i regnsskabssystemet kan vi selv nemmere have styringen over vores bogholderi, opkrævninger og budget. Det gør det nemmere, da ingen i bestyrelsen har en økonomisk baggrund.
Som kasserer i en stor forening, minimerer regnskabsfunktionen virkelig mine arbejdsgange og arbejdstid. Jeg kan nemt dele regnskabet med bestyrelsen og alt ligger samme sted.
Hold styr på husstande og beboere i foreningen og opbevar deres data GDPR-sikkert.
Hold kontakten til foreningens medlemmer og vær sikker på, at informationerne når frem.
Lav hele foreningens regnskab hurtigt og nemt. Årsregnskabet klares med ét klik.
Opkræv kontingent, fællesbidrag og a-contobeløb automatisk. Og lad betalingerne bogføre sig selv.
Sammel alle foreningens dokumenter, opbevar dem sikkert og vælg hvem, de skal deles med.
Opkræv, beregn og afregn vand- og varmeregnskabet med få klik. Det er slut med de tunge beregninger.