Opbevar medlemmernes informationer i Vores Forening og lad de smarte funktioner vise, hvorfor vores medlemssystem er meget mere end bare en liste.
Drop bekymringerne om GDRP og opbevar alle medlemsinformationer samlet, sikkert og online.
Med medlemssystemet får du nem og hurtig overblik over de beboere der er tilknyttet foreningen.
Med platformen kan medlemmerne selv gå ind og ændre deres personoplysninger. Medlemmerne kan også selv se hvilke arrangementer, I har planlagt i foreningen.
Vi har kun 6 medlemmer, og foreningen har tidligere været administreret i Excel. Selvom vi er små, så gør medlemssystemet en stor forskel for overlevering af viden fra den nuværende til kommende bestyrelser.
Vores medlemmer består af både enkelte husejere, almene boliger og en offentlig børnehave. Medlemssystemet gør det muligt at opbevare informationer på de forskellige slags medlemmer og lader dem tage del i foreningens arbejde.
Hold styr på husstande og beboere i foreningen og opbevar deres data GDPR-sikkert.
Hold kontakten til foreningens medlemmer og vær sikker på, at informationerne når frem.
Lav hele foreningens regnskab hurtigt og nemt. Årsregnskabet klares med ét klik.
Opkræv kontingent, fællesbidrag og a-contobeløb automatisk. Og lad betalingerne bogføre sig selv.
Sammel alle foreningens dokumenter, opbevar dem sikkert og vælg hvem, de skal deles med.
Opkræv, beregn og afregn vand- og varmeregnskabet med få klik. Det er slut med de tunge beregninger.