Pengene skal i kassen. Hver eneste gang. Vores Forening automatiserer alle processer fra opkrævning og bogføring til rykkere og restancelister-
Sig farvel til de manuelle processer for udsendelse og bogføring af kontingenter. Med kun 8 klik kan du opsætte kontingent for alle medlemmer - uanset om de betale faste beløb eller har fordelingstal.
Uanset hvordan jeres medlemmer ønsker at betale, er løsning allerede integreret. Hvis I allerede har en aftale ved Betalingsservice, kan den nemt kobles sammen med kontingentopkrævningen i Vores Forening.
Jeg plejede at lave fakturaer i Excel, printe dem ud og fordele dem i alle postkasserne. Det tog en hel dag - hvert kvartal. Det er endda uden den efterfølgende bogføring. Nu behøver jeg ikke engang bogføre.
Når man kommer fra et system, hvor man sender mails ud til ejerne som så måske, måske ikke betaler, så kan man virkelig mærke forskel. For første gang er jeg altid 100% opdateret på, hvem der har betalt hvad og hvornår.
Hold styr på husstande og beboere i foreningen og opbevar deres data GDPR-sikkert.
Hold kontakten til foreningens medlemmer og vær sikker på, at informationerne når frem.
Lav hele foreningens regnskab hurtigt og nemt. Årsregnskabet klares med ét klik.
Opkræv kontingent, fællesbidrag og a-contobeløb automatisk. Og lad betalingerne bogføre sig selv.
Sammel alle foreningens dokumenter, opbevar dem sikkert og vælg hvem, de skal deles med.
Opkræv, beregn og afregn vand- og varmeregnskabet med få klik. Det er slut med de tunge beregninger.