Styrk den gode samtale i foreningen med Vores Forenings digitale kommunikationssystem, og sig farvel til fysiske breve og lange maillister.
Vores Forening samler alt information i samme system. Så sikrer du at foreningen altid har de nyeste medlemsinformationer på de beboere, som I sender e-mails og beskeder til. Når I sender beskeder fra ét samlet sted, har I altid et overblik over jeres aftaler.
Ikke alle beskeder er relevante for alle. Med Vores Forening kan I sende en besked til lejere i foreningen, til bestyrelsen eller til alle husstande på en bestemt vej. Og I bestemmer selv, hvordan I vil gruppere dem.
Vi har førhen opdateret maillisten og alle kontaktoplysninger i excel. Beboerne glemmer at opdatere os, og derfor ender vi med vigtige beskeder, der ikke når frem til beboerne.
Som nyt bestyrelsesmedlem er det så fedt, at kunne tilgå tidligere aftaler og referater fra bestyrelsesmøder. Så sikrer jeg at jeg er ajourført med alle tidligere indgået aftaler.
Hold styr på husstande og beboere i foreningen og opbevar deres data GDPR-sikkert.
Hold kontakten til foreningens medlemmer og vær sikker på, at informationerne når frem.
Lav hele foreningens regnskab hurtigt og nemt. Årsregnskabet klares med ét klik.
Opkræv kontingent, fællesbidrag og a-contobeløb automatisk. Og lad betalingerne bogføre sig selv.
Sammel alle foreningens dokumenter, opbevar dem sikkert og vælg hvem, de skal deles med.
Opkræv, beregn og afregn vand- og varmeregnskabet med få klik. Det er slut med de tunge beregninger.